A projekt neve: | Az informatikai beszerzések központosítását támogató rendszer továbbfejlesztése, bővítése
(Integrált DKÜ Portál Rendszer) |
A projekt azonosító száma: | KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2019-00057 |
A konzorciumvezető neve: | Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Korlátolt Felelősségű Társaság (DKF Kft.) |
A kedvezményezett neve: | Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság (DKÜ Zrt.) |
A kapcsolódó operatív program megnevezése: | Az adminisztratív terhek csökkentése – KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15 |
További konzorciumi partnerek: | Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség (KIFÜ)
Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ) |
A projekt célja / rövid összefoglalása: | A Közigazgatás- és Közszolgáltatás-fejlesztés Operatív Program (a továbbiakban: KÖFOP) 1. prioritás célja az adminisztratív terhek csökkentése, amely a szolgáltató közigazgatás szervezési feltételeinek fejlesztésén és az elektronikus folyamatok fejlesztésén, szakrendszerek egységesítésén, (tovább)fejlesztésén, szolgáltató képességének növelésén keresztül valósítható meg.
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ) mint a kormányzati informatikai beszerzések központosításával kapcsolatos feladatokat ellátó, központi beszerző szervezet a KÖFOP céljával összhangban, az Operatív Program keretében egy olyan – szervezetfejlesztéssel és informatikai rendszerfejlesztéssel járó – projektet kíván megvalósítani, amely által a DKÜ és az ügyfelei közé tartozó, döntően közigazgatási szervezetek hatékonyabban tudják ellátni jogszabályban előírt feladataikat és ezáltal javul a lakosság és a vállalkozások kiszolgálása az e-közigazgatás terén. A projekt célja az elektronikus ügyintézés széles körű elterjedésének, az eljárások gyorsításának és az adminisztratív terhek csökkentésének, a magánjogi jogviszonyok, továbbá az állam és polgár közötti jogviszonyok szélesebb körű elektronizálásának, az elektronikus ügyintézést biztosító szervek együttműködése biztosításának horizontális támogatása a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) szerinti feladatok ellátásán keresztül. A projekt keretében tervezett szervezetfejlesztés során megtörténik a vonatkozó jogszabályokban meghatározott folyamatok áttekintése és ésszerűsítése, a párhuzamosságok kiszűrése, a szinergiák azonosítása, a mérethatékonyságból fakadó lehetőségek kiaknázása, az ügyintézési határidők rövidítése, a folyamatok újra szervezése. Ezen túlmenően a megnövekvő ügyteher kezelésére is alkalmas, egységes, gyors és ügyfélbarát Integrált DKÜ Portál Rendszer (a továbbiakban: IDPR) alkalmazás kerül kifejlesztésre, valamint informatikai biztonsági szempontból megfelelő hardver környezet kerül kialakításra. Megvalósul továbbá a DKÜ és az ügyfelei munkatársainak képzése az új informatikai rendszer használata tekintetében. |
A projekt megvalósításának kezdete: | 2020.01.01. |
A projekt megvalósításának tervezett befejezése: | 2023.06.30. |
A projekt teljes költségvetése: | 2 999 999 272 Ft |
A támogatás mértéke (%): | 100% |
Kontakt / További információ: | pmcs @ dkuzrt . hu |
Adatkezelési tájékoztató – IDPR bevezetése kapcsán nyújtott tájékoztatás
Adatkezelési tájékoztató – Projektzáró sajtónyilvános esemény