Tisztelt Érintett Szervezetek!
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodásokat a DKÜ Zrt., mint Beszerző és a keretmegállapodásokban részes Szállítók a Kbt. 141. § (6) bekezdésében foglaltakra figyelemmel az alábbiak szerint módosították:
- a DKM01SRVT21 azonosítójú (Homogén szerverek és tárolók beszerzése) tárgyú keretmegállapodás szerződéskötési időszaka további 5 hónappal meghosszabbításra került, egyúttal a szerződés teljesítési időszak a szerződéskötési időszak lejártától számított 5 hónap időtartamúra módosult a keretösszeg, valamint a keretmegállapodás időbeli hatályának változatlanul hagyása mellett.
- a DKM02SRVT21 azonosítójú (Inhomogén szerverek és tárolók beszerzése) tárgyú keretmegállapodás szerződéskötési időszaka további 5 hónappal meghosszabbításra került, egyúttal a szerződés teljesítési időszak a szerződéskötési időszak lejártától számított 5 hónap időtartamúra módosult a keretösszeg, valamint a keretmegállapodás időbeli hatályának változatlanul hagyása mellett.
A módosítások értelmében az érintett keretmegállapodások szerződéskötési időszakának utolsó napja 2024. december 21. napja, a keretmegállapodások alapján kizárólag ezen időtartam alatt kezdeményezhető verseny újranyitás és köthető egyedi szerződés, indítható és igazolható vissza közvetlen megrendelés. A szerződéskötési időszakban lehetőség van az egyedi szerződés, a visszaigazolt közvetlen megrendelés teljesítésére.
A fent hivatkozott keretmegállapodások módosítása megtalálható az Integrált DKÜ Portál Rendszerben (IDPR – https://idpr.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.