Tisztelt Érintett Szervezetek!
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodásokat a DKÜ Zrt., mint Beszerző és a keretmegállapodásokban részes Szolgáltatók a Kbt. 141. § (6) bekezdésében foglaltakra figyelemmel az alábbiak szerint módosították:
- a DKM01SWFE21 azonosítójú (Európai Uniós forrásból megvalósuló alkalmazásfejlesztési szolgáltatások (SWFE21), rész: „Microsoft .NET keretrendszer alapú és Microsoft Business Intelligence alkalmazás rendszerekre vonatkozó fejlesztési szolgáltatások nyújtása” tárgyú) keretmegállapodás szerződéskötési időszaka és ezzel egyidejűleg az időbeli hatálya 1 hónappal meghosszabbításra került, míg a keretmegállapodás szerződés teljesítési időszakának és elszámolási időszakának időtartama nem változott. Mindezekre tekintettel a keretmegállapodás
- szerződéskötési időszaka 51 hónapig, azaz 2025. december 16. napjáig,
- szerződés teljesítési időszaka 22 hónapig, azaz 2027. október 18. napjáig,
- elszámolási időszaka 2 hónapig,
- időbeli hatálya 75 hónapig, azaz 2027. december 16. napjáig
tart.
A keretmegállapodásban Szolgáltató3 konzorciumi tagjai közül a TRACO Zrt. adatai törlésre kerültek, melyre tekintettel Szolgáltató3 összetétele változott.
- a DKM02SWFE21 azonosítójú (Európai Uniós forrásból megvalósuló alkalmazásfejlesztési szolgáltatások (SWFE21), 2. rész: „Java alapú fejlesztői környezethez vagy Business Intelligence alkalmazás rendszerek fejlesztői környezetéhez kapcsolódó fejlesztési szolgáltatások nyújtása” tárgyú) keretmegállapodás szerződéskötési időszaka és ezzel egyidejűleg az időbeli hatálya 1 hónappal meghosszabbításra került, míg a keretmegállapodás szerződés teljesítési időszakának és elszámolási időszakának időtartama nem változott. Mindezekre tekintettel a keretmegállapodás
- szerződéskötési időszaka 51 hónapig, azaz 2025. december 16. napjáig,
- szerződés teljesítési időszaka 22 hónapig, azaz 2027. október 18. napjáig,
- elszámolási időszaka 2 hónapig,
- időbeli hatálya 75 hónapig, azaz 2027. december 16. napjáig
tart.
A keretmegállapodásban a TIGRA Computer- és Irodatechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság (jogelőd társaság) helyét a TIGRA Informatika Zártkörűen Működő Részvénytársaság (jogutód társaság) vette át.
A fent hivatkozott keretmegállapodások módosítása megtalálható az Integrált DKÜ Portál Rendszerben (IDPR – https://idpr.dkuzrt.hu/), az érintett keretmegállapodás adatlapján.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
