Tisztelt Érintett Szervezetek!
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodást a DKÜ Zrt., mint Beszerző és a keretmegállapodásban részes Szállítók a Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pontjában, továbbá a (6) bekezdésében foglaltakra figyelemmel az alábbiak szerint módosították:
- a DKM01ITBT21 azonosítójú (IT biztonságtechnikai termékek és szolgáltatások tárgyú) keretmegállapodás időbeli hatálya 55 hónapra, szerződéskötési – és egyben teljesítési – időszaka 52 hónapra módosult, melyre tekintettel a keretmegállapodás IV.5., IV.7., IV.8., IV.9. és VI.1.3. pontjai módosultak. Mindezekre tekintettel a keretmegállapodás
- szerződéskötési és egyben teljesítési időszaka 52 hónapig, azaz 2026. április 23. napjáig,
- elszámolási időszaka 3 hónapig,
- időbeli hatálya 55 hónapig, azaz 2026. július 23. napjáig
tart.
A keretmegállapodásban a TIGRA Computer- és Irodatechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság (jogelőd társaság) helyét a TIGRA Informatika Zártkörűen Működő Részvénytársaság (jogutód társaság) vette át.
A Szállító8 konzorciumi tagjai közül a TRACO Zrt. adatai törlésre kerültek.
A fent hivatkozott keretmegállapodások módosítása megtalálható az Integrált DKÜ Portál Rendszerben (IDPR – https://idpr.dkuzrt.hu/), az érintett keretmegállapodás adatlapján.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
