Tisztelt Érintett Szervezetek!
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodást a DKÜ Zrt., mint Beszerző és a keretmegállapodásban részes Szállítók a Kbt. 141. § (6) bekezdésében foglaltakra figyelemmel az alábbiak szerint módosították:
- a DKM01ISUP22 azonosítójú (A 301/2018. (XII. 27.) Korm.rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő IBM szoftverlicencekhez kapcsolódó emelt szintű konzultációs és egyes gyártói – vagy azzal egyenértékű – terméktámogatási szolgáltatások és kapcsolódó szoftverek tárgyú) keretmegállapodás szerződéskötési időszaka – ennek eredményeként a keretmegállapodás időbeli hatálya – 3 hónappal meghosszabbításra került, míg a keretmegállapodás szerződés teljesítési időszakának és elszámolási időszakának időtartama nem változott. Mindezekre tekintettel a keretmegállapodás
- szerződéskötési időszaka 33 hónapig, azaz 2026. január 28. napjáig,
- szerződés teljesítési időszaka 15 hónapig, azaz 2027. április 28. napjáig,
- elszámolási időszaka 3 hónapig,
- időbeli hatálya 51 hónapig, azaz 2027. július 28. napjáig
tart.
A keretmegállapodásban a Tigra Kft. jogelőd helyét a Tigra Zrt. jogutód gazdasági társaság vette át.
A keretmegállapodásban a TRACO Zrt. helyét az IMG Solution Zrt. vette át, melyre tekintettel a TRACO Zrt. a szerződő felek közül törlésre került, továbbá a Szállító_3 konzorciumvezetője az IMG Solution Zrt. lett.
A fent hivatkozott keretmegállapodás módosítása megtalálható az Integrált DKÜ Portál Rendszerben (IDPR – https://idpr.dkuzrt.hu/), az érintett keretmegállapodás adatlapján.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
