Tisztelt Érintett Szervezetek!
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodást a DKÜ Zrt., mint Beszerző és a keretmegállapodásban részes Szállítók a Kbt. 141. § (6) bekezdésében foglaltakra figyelemmel az alábbiak szerint módosították:
A DKM01SZGRH22 azonosítójú, „Homogén kliens oldali IT eszközök beszerzése” tárgyú keretmegállapodás szerződéskötési – és egyben teljesítési – időszaka 34 hónapra módosult.
A keretmegállapodás időtartama a módosítást követően a hatálybalépéstől számított (KM IV. 14. pontjában foglalt – 1. számú módosítás tárgyát képező – egyoldalú, 6 hónapos meghosszabbítást is magába foglaló) 36 hónap.
A szerződéskötési – és egyben teljesítési – időszak időtartama a módosítást követően a keretmegállapodás hatálybalépésétől számított (KM IV. 14. pontjában foglalt – 1. számú módosítás tárgyát képező – egyoldalú, 6 hónapos meghosszabbítást is magába foglaló) 34 hónap.
Mindezekre tekintettel:
- a keretmegállapodás szerződéskötési és egyben teljesítés időszaka április 21. napjáig,
- a keretmegállapodás időbeli hatálya és elszámolási időszaka június 21. napjáig tart.
Felhívjuk az Érintett Szervezetek figyelmét, hogy a keretmegállapodás – módosítással nem érintett – rendelkezéseinek értelmében a fentiek szerint módosított szerződéskötési és egyben teljesítési időszak alatt mind az Egyedi szerződés megkötésének (közvetlen megrendelés visszaigazolásának), mind pedig az adott Egyedi szerződés (közvetlen megrendelés) teljesítésének le kell zárulnia, tehát a keretmegállapodás ún. elszámolási időszakának 2025. április 22. napjával történő megkezdésekor nem – és értelemszerűen annak időtartama alatt sem – lehet folyamatban Egyedi szerződés (közvetlen megrendelés) teljesítése.
Kérjük az Érintett Szervezeteket, hogy a beszerzési igényeik tervezése és megvalósítása során a fentiekre fokozott figyelemmel járjanak el, így javasoljuk, hogy a tárgyi keretmegállapodás terhére megvalósítandó beszerzési igényeiket mihamarabb nyújtsák be a DKÜ alkalmazás Portál modulján keresztül, a már jóváhagyott beszerzési igényeket pedig lehetőség szerint mihamarabb valósítsák meg!
A már megkötött Egyedi szerződések (létrejött megrendelések) teljesítésének Integrált DKÜ Portál Rendszerben (IDPR – https://idpr.dkuzrt.hu/) történő dokumentálása során is kérjük, legyenek fokozott figyelemmel arra, hogy 2025. április 22. napján már nem lehet az IDPR-ben a keretmegállapodás alapján létrejött „Visszaigazolt”, vagy „Részben teljesítve” státuszban levő megrendelés.
A fent hivatkozott keretmegállapodás módosítása megtalálható az IDPR-ben az érintett keretmegállapodás adatlapján.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.