Tisztelt Felhasználók!
Felhívjuk a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) által a https://portal.dkuzrt.hu/DKU weboldalon működtetett Portál (a továbbiakban: DKÜ Portál) felhasználóinak figyelmét, hogy az informatikai beszerzési igények gördülékeny kielégítése érdekében a regisztráció során megadott törzsadataikat – különös tekintettel a pénzügyi törzsadataikra – szíveskedjenek mihamarabb áttekinteni, frissíteni és a hibás adatokat javítani!
A DKÜ Zrt. kiemelt figyelmet fordít az érintett szervezetekkel és az önként csatlakozó szervezetekkel való kapcsolattartásra, valamint a számukra nyújtott szolgáltatások folyamatos bővítésére. Tájékoztatásaink, hírleveleink csak akkor jutnak el Önökhöz, új szolgáltatásainkat csak akkor tudják igénybe venni, ha megadott adataik naprakészek.
A DKÜ Zrt. jelenleg a számlaküldési szolgáltatása fejlesztésén is dolgozik, ezért kiemelten fontos, hogy az alábbi adatok felülvizsgálata az Önök részéről is mihamarabb megtörténjen:
- Adószám;
- Csoportos ÁFA csoport azonosító (amennyiben van);
- Rövidített név pénzügyi bizonylatokhoz (vevő cégjegyzék szerinti neve a számlán);
- Számlázási cím (vevő cégjegyzék szerinti címe a számlán);
- Pénzügyi levelezési cégnév (a számla postai úton történő megküldéséhez);
- Pénzügyi levelezési cím (a számla postai úton történő megküldéséhez);
- Számlaküldés e-mail címe;
- Szállítási cím(ek).
Kérjük, hogy a törzsadatok megadásakor, felülvizsgálatakor mindenhol valós adatokat szerepeltessenek!
Kérjük ellenőrizzék azt is, hogy a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ weboldalon működtetett Elektronikus Rendszerben és a https://portal.dkuzrt.hu/DKU weboldalon működtetett DKÜ Portálon lévő adataik megegyeznek-e, különös tekintettel a szervezet nevére, adószámára és a szállítási címre!
A törzsadatok felülvizsgálatával, módosításával kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a help@dkuzrt.hu címen!
Együttműködésüket ezúton is köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.