Tisztelt Érintett Szervezetek!
A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodásokat a DKÜ Zrt., mint Beszerző és a keretmegállapodásban részes Szállítók a Kbt. 141. § (6) bekezdésében foglaltakra figyelemmel az alábbiak szerint módosították:
- a DKM01HNET21 azonosítójú, „Homogén hálózati eszközök és kiegészítők beszerzése és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése” tárgyú
- keretmegállapodás IV. 13. pontjába a következő rendelkezés került: „Szállító tudomásul veszi, hogy amennyiben jelen keretmegállapodás IV.12. pontja szerint indított közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött új keretmegállapodás jelen keretmegállapodás szerződéskötési időszakában lép hatályba, az új keretmegállapodás hatálybalépéséről szóló, IDPR-ben publikált hír közzétételét követő munkanaptól jelen keretmegállapodás szerződéskötési időszaka lezárul és megkezdődik a szerződés teljesítési időszaka.”;
- keretmegállapodásban a TIGRA Computer- és Irodatechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1118 Budapest, Budaörsi út 64., adószám: 12218778-2-44, cégjegyzékszám: 01-09-566107) (jogelőd társaság) helyét a TIGRA Informatika Zártkörűen Működő Részvénytársaság (székhely: 1118 Budapest, Budaörsi út 64., adószám: 32874198-2-44, cégjegyzékszám: 01-10-143380) (jogutód társaság) vette át;
- keretmegállapodásban Szállító4 konzorcium tagjai közül a TRACO Zrt. adatai törlésre kerültek;
- keretmegállapodásban az Invitech ICT Services Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1013 Budapest, Krisztina körút 39., adószám: 25836965-2-44, cégjegyzékszám: 01-09-414291) (jogelőd társaság) helyét az ONE Magyarország Zártkörűen Működő Részvénytársaságba (székhely: 1112 Budapest, Boldizsár utca 2., adószám: 11895927-2-44, cégjegyzékszám: 01-10-044159) (jogutód társaság) vette át.
- a DKM02HNET21 azonosítójú, „Inhomogén hálózati eszközök és kiegészítők beszerzése és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése” tárgyú keretmegállapodás
- keretmegállapodás IV. 13. pontjába a következő rendelkezés került: „Szállító tudomásul veszi, hogy amennyiben jelen keretmegállapodás IV.12. pontja szerint indított közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött új keretmegállapodás jelen keretmegállapodás szerződéskötési időszakában lép hatályba, az új keretmegállapodás hatálybalépéséről szóló, IDPR-ben publikált hír közzétételét követő munkanaptól jelen keretmegállapodás szerződéskötési időszaka lezárul és megkezdődik a szerződés teljesítési időszaka.”;
- keretmegállapodásban Szállító2 konzorcium tagjai közül a TRACO Zrt. adatai törlésre kerültek;
- keretmegállapodásban az Invitech ICT Services Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1013 Budapest, Krisztina körút 39., adószám: 25836965-2-44, cégjegyzékszám: 01-09-414291) (jogelőd társaság) helyét az One Magyarország Zártkörűen Működő Részvénytársaságba (székhely: 1112 Budapest, Boldizsár utca 2., adószám: 11895927-2-44, cégjegyzékszám: 01-10-044159) (jogutód társaság) vette át.
A fent hivatkozott keretmegállapodások módosítása megtalálható az Integrált DKÜ Portál Rendszerben (IDPR – https://idpr.dkuzrt.hu/), az érintett keretmegállapodás adatlapján.
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
