Tisztelt Érintett Szervezetek!
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a 2025. évi éves informatikai beszerzési- és fejlesztési tervek benyújtási határideje: 2024. október 31.
A tervek benyújtására vonatkozó kötelezettséget a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett, https://idpr.dkuzrt.hu/ címen elérhető Integrált DKÜ Portál Rendszer (IDPR) tervkezelési moduljának használatával kell teljesíteni.
A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (DKÜ rendelet) szabályainak megfelelően a Digitális Magyarország Ügynökség Zrt. is részt vesz a terv- és igény ellenőrzési folyamatokban. A 2024. év eddigi tapasztalatai alapján a benyújtott informatikai beszerzési igények jelentős része nem, vagy nem megfelelően szerepelt a tervekben, ezért azok a DKÜ rendelet alapján tervmódosításokat generáltak, amelyek többlet átfutási időt eredményeztek.
A fentiek alapján kérjük, hogy a 2025. évi éves informatikai beszerzési és fejlesztési tervek benyújtása során szíveskedjenek kellő figyelmet fordítani a tervezésre, különös figyelemmel a szervezet működéséhez szükséges, összes felmerülő igényre, valamint az éven, éveken túlnyúló, 2025-ben lejáró szerződésekre és azok pótlására is.
A gondos tervezéssel az igénykezelési és tervellenőrzési folyamatok lerövidülnek.
A tervellenőrzéssel kapcsolatos kérdéseket a tervellenorzes@dmu.gov.hu e-mail címen fogadjuk.
Az IDPR működésével kapcsolatos kérdéseiket az info@dkuzrt.hu e-mail címen fogadjuk.
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
Digitális Magyarország Ügynökség Zrt.