Tisztelt Érintett Szervezetek!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. április 16. napjától az EKR (https://ekr.gov.hu/portal/kezdolap) Eljárás menedzser moduljában a közbeszerzési eljárások előkészítése, lebonyolítása során elérhetővé vált a DKÜ Portál igényazonosító rögzítésének lehetősége. A DKÜ Portál igényazonosítót a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm.rendelet 9-11. § hatálya alá tartozó eljárások esetében szükséges megadni, az Eljárási cselekmények listázó felület alatt elérhető „További adatok” elnevezésű új funkció segítségével.
A funkció pontos leírása az alábbi linken érhető el:
https://ekr.gov.hu/portal/hirek/8797403805016
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.