Tisztelt Érintett Szervezetek!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 13. § (8) és (9) bekezdésében foglaltak szerint az érintett szervezeteknek az informatikai beszerzési eljárások eredményéről vagy eredménytelenségéről, valamint a létrejövő szerződések teljesítéséről adatszolgáltatási kötelezettsége áll fenn.
Az adatszolgáltatás a DKÜ Portál „Ügyintézés” főmenü „Feladatkosár” menüjében a beszerzési igényeik vonatkozásában megjelenő „9. Igénylezárás” feladatkártyát megnyitva, az egyes igények adataira vonatkozó űrlapkérdések megválaszolásával és a szükséges dokumentumok feltöltésével teljesíthető.
A jelen tájékoztatást megelőzően lezárt igények esetében is kérjük teljeskörűen megadni a szükséges adattartalmat, valamint feltölteni a hozzá tartozó dokumentumokat, legkésőbb 2020. október 12. napjáig. A „Feladatkosár” menüben a „9. Igénylezárás” feladatkártya szerinti feladat teljesítésével tudnak eleget tenni az adatszolgáltatási kötelezettségüknek.
A bővített adattartalomra tekintettel aktualizálásra került „A beszerzési igények feltöltését segítő útmutató”, amely a https://dkuzrt.hu/portal/ link alatt érhető el.
Kérdés esetén kérjük, írjon a help@dkuzrt.hu e-mail címre!
Együttműködésüket ezúton is köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.