Tisztelt Érintett Szervezetek!
A közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (a továbbiakban: Kbt.) 104. § (3) bekezdése szerint az eljárást megindító felhívásban a kormányzati informatikai beszerzési feladatok ellátásával kapcsolatos központosított közbeszerzések tekintetében ajánlatkérésre feljogosított szervezet (a továbbiakban: Beszerző) megjelöli, hogy az adott keretmegállapodás (a továbbiakban: KM) alapján beszerzés megvalósítására milyen módon vagy módokon kerülhet sor.
Ennek megfelelően a KM-ek – más fontos kötelezettségek mellett – kifejezetten rögzítik, hogy az abban részes ajánlattevőket
- a KM alapján történő beszerzések során az érintett szervezetek vonatkozásában ajánlattételi, illetve szerződéskötési kötelezettség,
- a Beszerző (jelen esetben a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.) vonatkozásában pedig adatszolgáltatási kötelezettség terheli.
Amennyiben a KM-ben részes ajánlattevő (azaz a KM alapján ajánlattételre, illetve a közvetlen megrendelés visszaigazolására felhívott ajánlattevő)
- a verseny újranyitása vagy az írásbeli konzultáció során nem nyújt be ajánlatot,
- a közvetlen megrendelést nem igazolja vissza,
- a verseny újranyitását vagy az írásbeli konzultációt követően kihirdetett nyertesként az egyedi szerződést nem köti meg, (kivéve a Kbt. 131. § (9) bekezdés szerinti esetkör igazolt bekövetkezését),
- a teljesítési határidőket nem tartja be, vagy
- hibásan vagy nem teljesít
azzal a szerződésben foglaltaktól eltérő magatartást követ el.
A KM-ek rendelkezései szerint az 1-5. pontban szereplő esetekről az érintett szervezetek – a KM-ek szóhasználatával: az Intézmények – a Beszerzőt értesíteni kötelesek.
Erre is figyelemmel, összhangban a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 13. § (10) bekezdésben foglaltakkal is, az alábbi adatszolgáltatást kérjük teljesíteni.
A vizsgált időtartam kezdete és tárgya:
A 2019. november 1-jét követően megkezdett
- verseny újranyitásával, vagy
- írásbeli konzultációval lefolytatott, vagy
- közvetlen megrendeléssel
a DKÜ által kezelt KM alkalmazásával megvalósított beszerzések kimutatása.
Az adatszolgáltatás tartalma:
- az érintett szervezet azonosító adatai,
- az érintett KM azonosítószáma,
- a verseny újranyitás / írásbeli konzultáció vagy a megrendelés azonosítója,
- annak megadása, hogy KM-ek rendelkezései szerinti, a fenti 1-5. pontban megjelölt esetek közül valamely bekövetkezett-e, ha igen kérjük az eset rövid leírását is szíveskedjenek megadni, megjelölve az érintett ajánlattevő azonosító adatait is.
Kérjük, hogy az adatszolgáltatáshoz a https://dkuzrt.hu/wp-content/uploads/2020/08/urlap.xlsx link alatt elérhető „xlsx” formátumú adatszolgáltatási űrlapot használják.
Kérjük, hogy a tájékoztatás megadásakor vegyék figyelembe, hogy a szolgáltatott adatok tényszerűségéért, valóságtartalmáért az érintett szervezet nevében nyilatkozatot tevő felelősséggel tartozik.
Kérjük továbbá, hogy az adatszolgáltatást legkésőbb 2020. augusztus 19. napjáig, a DKÜ Zrt. kmsupport@dkuzrt.hu elérhetőségére szíveskedjenek megküldeni.
Együttműködésüket ezúton is köszönjük!
Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.