Főbb feladatok:
- a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt., mint ajánlatkérő által lefolytatásra kerülő közbeszerzési eljárások során pénzügyi szakértelem biztosítása a bírálóbizottság tagjaként (becsült érték számítás ellenőrzése, pénzügyi alkalmassági felételek, adott esetben értékelési szempontok meghatározása, szerződés-tervezet véleményezése, az ajánlatok elbírálásában történő részvétel);
- a közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó vezetői kimutatások, riportok készítése, logikai ellenőrzések elvégzése;
- a közbeszerzési tanácsadói tevékenységre vonatkozó megrendelések elkészítése, teljesítések nyomonkövetése, teljesítésigazolások kiállítása, kapcsolódó nyilvántartások vezetése, riportok összeállítása;
- a közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó díjkifizetések (előlegszámlák, végszámlák) kiállításának nyomonkövetése, számlák előzetes tartalmi és formai ellenőrzése, nyilvántartások vezetése;
- részvétel az elektronikus rendszerek továbbfejlesztésében.
Elvárások:
- felsőfokú állami iskolai végzettség;
- legalább 3 éves pénzügyi, számviteli vagy kontrolling területen szerzett szakmai tapasztalat.
Előnyt jelent:
- közbeszerzési szakirányú végzettség;
- közbeszerzési eljárásokban szerzett gyakorlat.
Amit kínálunk:
- fiatalos, dinamikus csapat;
- kellemes munkakörnyezet;
- szakmai fejlődési lehetőség, a FAKSZ minősítés megszerzésének támogatása;
- versenyképes fizetés.
Vállalati értékeink:
- ügyfélközpontúság;
- szakmaiság;
- eredményközpontúság;
- hatékonyság;
- rugalmasság;
- elkötelezettség.
Munkavégzés helye:
- Budapest XIII. kerület