Főbb feladatok:
- a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt., mint ajánlatkérő által lefolytatásra kerülő közbeszerzési eljárások teljes körű folyamatba épített ellenőrzéseinek lebonyolítása;
- támogatja a Társaság beszerzési és közbeszerzési szervezeteinek külső és belső auditokra történő felkészülését;
- részt vesz intézkedési terv kidolgozásában, valamint a megfogalmazott intézkedések megvalósulásának nyomon követésében;
- kapcsolatot tart a 2014-2020 programozási időszak alatt az intézményrendszer szereplőivel (szakminisztériumok) és egyéb az operatív programok lebonyolításában résztvevő szervezetekkel;
- részt vesz a Beszerzésellenőrzés munkájához kapcsolódó belső szabályzatok kidolgozásában, folyamatok fejlesztésében.
Elvárások:
- jogi vagy közgazdasági szakon szerzett diploma;
- legalább 5 év közbeszerzések lebonyolításában (ajánlatkérői oldalon) vagy közbeszerzések ellenőrzésében szerzett szakmai tapasztalat.
Előnyt jelent:
- közbeszerzési szakirányú végzettség.
Amit kínálunk:
- fiatalos, dinamikus csapat;
- kellemes munkakörnyezet;
- szakmai fejlődési lehetőség, a FAKSZ minősítés megszerzésének támogatása;
- versenyképes fizetés.
Vállalati értékeink:
- ügyfélközpontúság;
- szakmaiság;
- eredményközpontúság;
- hatékonyság;
- rugalmasság;
- elkötelezettség.
Munkavégzés helye:
- Budapest XIII. kerület