Feladatok:
- közbeszerzési eljárások teljes körű előkészítése és lefolytatása;
- az eljáráshoz kapcsolódó iratok elkészítése, teljeskörű dokumentálása;
- részvétel az ajánlatok bírálatában;
- az eljáráshoz kapcsolódó események megszervezése, koordinálása;
- központosított közbeszerzés második részének lefolytatása;
- közbeszerzési szakértés, tanácsadás (szakvélemények, állásfoglalások készítése, konzultáció);
- kapcsolattartás az ajánlatkérőkkel.
Elvárások:
- pénzügyi/gazdasági/műszaki/jogi szakirányú felsőfokú végzettség;
- közbeszerzések teljes körű lefolytatása területén szerzett, legalább 3 év szakmai gyakorlat (ajánlatkérői oldalon);
- közbeszerzéshez kapcsolódó IT rendszerek (EKR) és a jogszabálytár felhasználószintű használata;
- felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Microsoft Office);
- önállóság, jó problémamegoldó képesség;
- pontos, precíz munkavégzés.
Előnyt jelent:
- központosított közbeszerzés (KM 1. vagy 2. rész) lefolytatása terén szerzett gyakorlat;
- költségvetési szervnél vagy háttérintézménynél szerzett gyakorlat;
- informatika tárgyú és az eljárásfajták tekintetében széles körű közbeszerzési gyakorlat;
- KEF portál kezelésében jártasság;
- BTR rendszer felhasználói szintű ismerete.
Amit kínálunk:
- változatos munka egy dinamikus csapatban;
- támogató szakmai környezet, motivált, magasan kvalifikált kollégák;
- modern munkakörnyezet;
- jól megközelíthető munkahely;
- versenyképes fizetés.
Munkavégzés helye:
Budapest, XIII. kerület