Főbb feladatok:
- a Digitális Kormányzati Ügynökség, mint ajánlatkérő által lefolytatásra kerülő közbeszerzési eljárások teljes körűen lebonyolítása;
- adatszolgáltatás az eljárások külső és belső ellenőrzéséhez;
- igény esetén a központosított rendszerből történő megrendelések koordinálása;
- verseny újranyitások, illetve konzultációkat lebonyolítása;
- kapcsolattartás a központosított beszerző szervezetekkel, az eljárásban érintett partnerekkel, az ellenőrző szervekkel;
- közbeszerzési törvényben és más kapcsolódó jogszabályokban előírt rendszeres és eseti közzétételi, tájékoztatási feladatok és dokumentálási kötelezettségek ellátása;
- a (köz)beszerzési eljárások teljes körű dokumentálása.
Elvárások:
- jogász, közgazdász vagy mérnök szakon szerzett diploma;
- legalább 3 év közbeszerzés bonyolítási vagy ellenőrzési szakmai tapasztalat.
Előnyt jelent:
- közbeszerzési szakirányú végzettség;
- FAKSZ minősítés.
Amit kínálunk:
- fiatalos, dinamikus csapat;
- kellemes munkakörnyezet;
- szakmai fejlődési lehetőség, a FAKSZ minősítés megszerzésének támogatása;
- versenyképes fizetés.
Vállalati értékeink:
- ügyfélközpontúság;
- szakmaiság;
- eredményközpontúság;
- hatékonyság;
- rugalmasság;
- elkötelezettség;
- bizalom.
Munkavégzés helye:
- Budapest XIII. kerület